2010. szeptember 8., szerda


Sziasztok! :)
Nem tudom ez a "sziasztok" most hány emberhez szólt, nem tudom hányan olvassák még a blogomat a sok kimaradás után, de azért gondoltam leírok egy fontos dolgot. :) Akit érdekel a történetem, úgyis elolvassa. :P
Szóval, tudom, hogy aki idejár, azt elsősorban a Roblan's story folytatása (II. könyv) érdekli igazából. Nekik üzenem, hogy még nem tudom, hogy mikor teszem fel a II. könyv első részét... Ennek több oka is van, ezekbe most nem mennék bele. Annyit mondok, hogy mostanság nincs annyi szabadidőm, mint amennyit szeretnék... :S
DE... aki nagyon kitartó xD, és nagggyon érdekli már a folytatás, annak üzenem, hogy van egy ötletem. Méghozzá is az, hogy írjátok meg a hozzászólásban (ennél a bejegyzésnél), vagy a chatbe az email címeteket és ha úgy döntök, h felteszem az első részt, akkor azoknak akik megadták az email címüket, nekik megküldöm, hogy pontosan mikor teszem fel, illetve egy kis részletet is küldök belőle. :)
Remélem ez jó (vagy legalább is elfogadható) megoldásnak tűnik. :)
Most ennyit szerettem volna. Várom az email címeket, és próbálom hamar hozni az új részt. :)

Lots of love: Berci :P

3 megjegyzés:

  1. nagyon szívesen olvasnálak még! :) Email címem: takizsani@freemail.hu.
    nekem is lesz majd írásom a neten, de még nem tudom, mikor, de biztosan nem fanfiction lesz, hanem teljesen saját sztori.
    Addig is itt a blogom címe, ha érdekel:
    www.takacszsanett.blogspot.com

    millió puszi
    Zsani

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Nagyon érdekelne majd a történeted... :) Biztos felnézek majd oda is. A blogodra is felnéztem, nagyon tetszik, követőd is lettem. Véleményt, majd oda írok. :)
    Pusz, addig is. :*

    VálaszTörlés
  3. engem érdekel :D
    e-mail címem : k.nati18@freemail.hu
    köszii
    puszi
    Natii

    VálaszTörlés